Godmorgon!

Har precis ätit frukost och druckit kaffe. Ska göra mig iordning för jobbet nu, dvs sätta i linserna, borsta tänderna och sätta upp håret och så lite mascara, har kommit på att jag nu borde skippa blush för att det är sol ute och kaaaanske man kan lyckas få en eller två solstäng igenom dörren som öppnar varje minut på jobbet, ha ha! Jag är så fruktansvärt blek, vilket iofs beror på att senast jag låg på stranden var i början av november, det var i ungefär en timme, så ja..haha, ingen sommar i LA i år som sagt. Vill så gärna iaf få lite färg. Fast denna vecka jobbar jag endel, har tisdag o fredag ledigt, o imorgon tisdag ska jag göra det där testet för college på morgonen+förmiddagen, jobbigt med engelska o speciellt matte-test på engelska liksom...buuhu! Tror jag ska börja nån klass 14e mars, för det blir för tight med tid om jag ska göra testet imorgon osen försöka hinna till 31 jan då även min vän hälsar på! Kaanske hinner sola på fredag, om det är sol då förståss haha! Blir alltid molnigt på mina lediga dagar.

Så vare med det! 
 
Nu blir det jobb, har en känsla av att det kan vara en så kallad "Red peak day", då förväntar sig affären en speciell inkomst genom handeln den dagen, ungefär. Jag gillar de där röda peak-dagarna, för då får vi anställda gratis lunch!

Hörs sen ikväll, fast då sover väl ni!

Ps: mamma o jenny, jag loovar att maila er ikväll. Hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0