Godkvälll

Är riktigt trött och helt slut nu ikväll efter jobbet. Känner i mina ben och fötter att det sliter på dom då jag står upp hela dagen på jobbet. Så, idag köpte jag mig ett par speciella sulor man lägger i skorna, dessa ska vara speciella för just arbeten då man står upp. Kändes som en bra investering.
Påväg hem ifrån jobbet ikväll började jag känna migrän på gång, men jag klarade mig undan. Tog en 5 minuters vila när jag kom hem, sedan en lång varm dusch och nu sitter jag och äter kexchoklad och migränen är borta. Gu va kexchoklad är bra, den gör mig verkligen go' och gla' :)

Imorgon är det jobb mellan 10-17.30.
Skönt att sluta lite tidigare än 8 ibland.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0