............

Vår katt har kissat på-i vår säng. Upptäckte det precis. På de nya påslakanen jag precis köpt, på lakanet, på pläden jag fick i julklapp av mamma (det var lite på hörnet, men ska försöka "rädda" den pläden, oroa dig inte mamma!).
Det hade till och med gått igenom madrassen vi har. Kuuuul. Verkligen jättekul. Varför gör han så igen??  Igår tvättade jag rent hans låda och allt med vatten och torkade av den och det var verkligen rent, precis så en katt vill ha det.

Sist när Mozart kissade i soffan och fåtöljen, sa vi att gör han det igen kan vi ej behålla honom, för han har redan förstört så mycket möbler här, vi har inte råd, plus att han måste vara sjuk eller något (då hade han alltså gjort det 5 grr innan).
Antar att vi ska ringa veterinären imorgon, platsen vi adopterade vår katt från och förklara vår situation och att vi ej kan behålla honom.
Känns skitjobbigt det här. Även fast man blir så fruktansvärt arg och upprörd när ens katt gör sånt, älskar man ju ändå sitt lilla husdjur.
Och min katt där hemma i Sverige som familjen haft sen jag var 3.5 år, fick avlivas i somras pga sin gamla ålder och sjukdom. Inte kul att behöva förlora 2 katter på ett och samma år. Känns tungt.

Och ikväll får vi väl vända på vår madrass eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0