Cupcakes i Redondo Beach

Kom ganska nyss hemifrån Redondo Beach och Brandons familj. Vi hjälpte Brandons syrra att vara barnvakt åt deras 4åriga tvilling-småsyskon medans Brandons mamma och styvpappa var på bio.
Innan vi åkte till Redondo ikväll bakade jag några cupcakes och tog med, det uppskattas av 4åringarna haha!

Annars har jag inte gjort så mycket mer på min lediga dag idag..som ni kan se i förra inlägget så missade jag ju som sagt det där engelskatestet på college.
Fortfarande fint väder med sol, fast lite kyligare vindar denna vecka, helgen var varmare om man säger så.

Nu ska jag snart borsta tänderna och ta ut linser och sådant man ska göra innan sovdags. Börjar klockan 10 imorgon på jobbet, slutar 17.30, skönt att sluta jobbet innan det blir mörkt!


Mozart's nya favoritplats på golvet är under matbordet. Helst vill
han sitta på bordet, men det vet han att vi ej vill, så förutom att ligga
under bordet brukar han också hoppa upp på stolarna och sträcka på sig
för att se ut igenom fönstret, han tycker typ om att lyssna på fåglarna utanför.
Spännande blir det också då en grannkatt går runt på gården.
Och vi har ännu inte bestämt oss för hur vi ska göra angående våra problem med katten..
tills vidare ska jag köpa en slags spray på djuraffären som man sprayar runt saker man ej vill att katten
ska vara på eller vid, kanske funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0