Ska till jobbet

Sitter och segar med mitt morgonkaffe, känns jobbigt att ha en 8 timmes dag på jobbet, jag vet, det är den normala tiden man har en arbetsdag, men det väldigt påfrestane att stå upp och säga samma mening om och om igen i flera timmar. Sen så är det rätt så kallt vid dörren där jag står med,min förkylning blev inte bättre efter igår då det var råkallt och regn.
Imorgon är jag iaf ledig, får däremot ingen sovmorgon eftersom jag ska till doktorn då.

Förresten mamma, min mobil ringe din mobil när den låg olåst i min ficka. Jag stod och satte i mina linser när jag börjar höra mammas röst ropa "Hallåå" "Ho ho" osv. Jag trodde först att jag stod och dagdrömde, att åh tänk om mamma var här, så började jag sakna mamma och pappa jättemycket, sen insåg jag att hennes röst kom från mobilen. Nu i efterhand borde jag ju bara tagit upp luren och iaf sagt hej då samtalet redan kostade, men jag la på och tänkte på den otäcka mobilräkningen. Hur som helst, mamma, vill du skype'a på måndag kanske?

Nu måste jag kila till jobbet! Eller ja..ska väcka Brandon så får han skjutsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0