Sick day, last day, sad day


Skulle ha jobbat idag, men har gått och blivit sjuk. Började med halsont i helgen när jag jobbade. Ignorerade det då och tänkte att det nog skulle gå iväg. Men nu har det blivit värre. Hostar så att hela halsen exploderar i otäcka ljud. Näsan rinner konstant. Min kropp känns vek. Inte de bästa för ett sånt jobb jag har då jag måste stå upp hela dagen och välkomna folk. Känner att jobbet tär på min röst.
Idag är också dagen då Rebecka åker härifrån, klockan 22.00 ikväll. Känns mycket ledsamt, kommer sakna henne så mycket och sakna att få prata svenska, det har vart så skönt! och vi har haft såå kul.
Trist att jag måste ligga och vila inomhus när solen skiner där ute.

Igår hängde vi på den däära kända båten Queen Mary här i Long Beach. Där hittade vi
ett fotobås, turistigt men kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0