Regn

Det regnar och regnar och regnar. Jag har saknat regnet så jag är glad!
Ska snabbt äta upp min frukost nu och sen ska jag o Brandon åka till Redondo Beach, 2 stycken som ska kolla på bilen vi säljer, den som var min men som jag aldrig hann lära mig att köra. Det där med körningen är en rädsla jag har. Var till och med livrädd att köra bil i Skövde..och nu känner jag att jag måste ta körkort och då blir det liksom här i LA, inte smart Anna. herregud, panik.
Hoppas nån av personerna köper bilen!
Ledig idag är jag, så efter det ska jag ta en snabb sväng till South bay galleria, saknar det lilla shoppingcentret i Redondo...
Sedan ska jag hem och pyssla och fixa, sååå skönt att kunna vara inomhus utan att behöva känna dåligt samvete att solen skiner där ute. Borde passa på att ta en promenad vid havet med, lär vara folktomt. Ni vet..regnar det i LA, stannar de flesta inomhus. När Brandons familj hälsade på oss i London, regnade det en dag då de hade planerat att shoppa, jag skulle möta dom på Oxford street, då ringer de och säger att de inte kan shoppa idag för att det regnar ute. Jag fick mig ett gott skratt iaf.

Måste skynda! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0