Pippi!

Hyrde tvserien Pippi Långstrump från Netflix, sååå mysigt att sitta och titta på när jag längtar hem till Sverige. Och jag bara ääälskar avsnittet då hon köper nästan allt godis i godisaffären och så är ju Kling och Klang för goa!
JOBBIGT däremot är att dvdn är dubbad, jätteful och konstig brittisk engelska, missförstå mig inte, brittisk engelska är såå fint, men inte denna dubbning. Speeeciellt Prusiluskan, ursäkta men jag vet ej hur hon stavar sitt namn, hennes dubbning är verkligen pipig och störande, herregud, jag dog nästan när jag hörde den.
Men men, brittisk dubbad Pippi är bättre än ingen Pippi alls :)

'- netflix är amerikanska versionen av europas "Lovefilm", dvs hyra film på nätet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0