Nu ska jag bubbelbada!


Vart ledig idag, igår var jag alltså sjukskriven från jobbet.
Trist att behöva vara sjuk på mina lediga dagar. Idag har jag hostat och snorat precis hela dagen. Pratade en sväng med min familj på skype också, åh va jag saknar dom!
Annars har jag ju mest bara lagt upp en massa bilder här på bloggen som ni kanske märkt?
Nu är jag helt utmattad. Inte bara pga bilderna, utan för att jag liksom inte haft tid att göra så mycket på hela dagen eftersom det tar jättemycket tid att hosta och snyta sig.

Köpte häromdagen badskum och badsalt, så nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och bara vara. Känns skönt att ha tre lediga dagar kvar efter idag, vill gärna vara frisk på nån av dagarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0