No news really

Inte sådär jättemycket har hänt det senaste, nog därför jag vart dålig på att uppdatera.
Igår kväll efter jobbet gick jag o Brandon o en vän till en pub i Downtown Long beach och drack öl och åt pubmat. Trevlig kväll!
Idag har jag vart ledig, inte gjort så mycket vettigt utav dagen dock.Eller jag pratade med mamma på skype och satte på min nya webcam, det var roligt haha, mamma satt och virkade i sin webcam o jag gluffsade i mig frukost .
Åkte med Brandon till Redondo Beach runt 4 och umgicks med hans småsyskon oså. Hämtade även ut lite mer "katt-prozac" till Mozart, doktorn sa att vi skulle fortsätta att ge våran katt medicinen om han verkade lugnare och det hjälpte.
Kom ganska nyss hem från Redondo. Har precis handlat på mataffären Trader Joe's så vi har lite kyckling och sådana varor.
Jobb imorgon så nu ska jag lata i soffan.


Min nya smidiga webcam, kul att kunna se min kära familj och inte bara höra dom.


Häromdagen provade jag en söt Steve Madden klänning på Ross, kostade
bara 20 dollar och nu såhär i efterhand känner jag att jag borde ha köpt den.
Söt som en gräddbakelse!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det var en jättesöt klänning!

2011-02-24 @ 07:44:40
URL: http://carolinahjelm.se
Postat av: svar till Carolina

Ja visst var den! Dumt att jag ej köpte den, nästa gång kanske..

2011-02-24 @ 18:04:15
URL: http://bigtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0