Måste jobba

Så himla trist att sitta här alldeles själv vaken och äta frukost innan jobbet. Rebecka sover, Brandon vaknade iofs precis nu, han ska ta mig till jobbet.
Jobbade igår, det gick ändå helt ok fastän det var väldigt lugnt på jobbet. Idag räknar dom dock med en massa kunder pga en vara som det ska vara rea på idag, om det är en röd peak dag får jag gratis lunch, hoppas!
Känns skönt efter jobbet idag för då har jag bara 2 dagar till nästa lediga dag, sista dagen Rebecka är i LA innan hon åker.
Igår kväll efter jobbet var jag rätt trött. Vi beställde thai-hämtmat, såg på en film och bara hängde. Eller jo juste ja, jag och Rebecka åt upp en King size marabou chokladkaka på mindre än en timme, magont!

Nu måste jag dra och jobba.


Huntington Beach

Kommentarer
Postat av: syrran

vilken fin bild!

2011-02-05 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0