Lite italienskt, lite rödvin och så en massa regn....

....för att inte nämna all choklad jag proppat i mig, ni vet bunten jag fick ifrån jobbet. Oh boy!
Kom nyss hem från en italiensk restaurang här i vårat kvarter, gick dit med Brandon och en vän till honom som jag ej träffat förut. Det var trevligt!
Maten var dock bara sådär..deras chicken marsala och så deras pizza är god där och vitlöksbröd och tomatsås, men deras pastarätter är inget att hänga i julgranen, dessvärre beställde jag in just pasta ikväll!
Vinet var däremot hur gott som helst! Brandons vän jobbar som bartender på ett "trendigt" ställe i Downtown Long beach, så han vet mycket om vin och sånt. Jag har tyvärr glömt bort vad vinet heter nu..det var ett italienskt cab sav vin, hette typ nåt med C iaf.

Idag tog jag bussen till Ikea och så hem igen, så jag vet, då ibland när Brandon ej kan köra mig till jobbet.
Regnet öser ner där ute, som tur är får jag skjuts imorgon till jobbet, för det ska regna då med.

Natti natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0