Jobb snart

Godmorgon!
Har precis ätit frukost och drar mig för att kliva ur min morgonrock och byta om till jeans och jobbtröja.
Men det är iaf bara en kort dag idag, 10-16.30 ! Och tanken av att jag faktiskt är ledig imorgon igen gör det hela lite lättare. Jobbar varannandag o är ledig varannan. Både bra och dåligt.
Jag får vara glad så länge min man kan skjutsa mig till jobbet, när han börjar jobba (han söker jobb just nu, hade jobbintervju igår!!) får jag väl börja ta 2 bussar till jobbet, vilket betyder att jag måste sitta på bussen klockan 8 på morgonen för att hinna i tid, nu när han skjutsar mig stiger jag ur sängen klockan åtta och lämnar inte lägenheten förräns 9.20 på morgonen. Jag veet att jag inte borde klaga, men vänjer man sig vid saker känns det segt att byta.

Dags för jobbkläderna på!


Såhär glad är jag över att kliva ur morgonrocken för att
åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0