JAG VILL INTE!

Jag vill inte gå och jobba! Jag vill ha sovmorgon och en evighetslång frukost. Sedan vill jag bara vara. Istället har jag nu slängt i mig mackor och flingor med mjölk och nu måste jag skynda o göra mig iordning, i bloggen skriver jag nu för att liksom fördröja det hela.

Annars så lever jag och så. Blir galen av madrasserna som är i vägen i hela lägenheten. Vi fick ju en ny madrass så den gamla står i hallen, botten till den står här i vardagsrummet. Sedan har vi fortfarande madrassen Rebecka sov på när hon var här kvar i sovrummet. Alldeles för många madrasser!

Vi har även pratat med veterinären om vår katt. Eftersom "prozac-medicinen" funkat på katten, skulle han skriva ut medicin för ännu en månad. Herregud. Stackars katt kommer ju bli beroende och hamna på rehab snart!

Oj okej jobbet var det jag skulle till ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0