Host host host

Fortfarande krasslig, men liite bättre idag iaf.
Solen skiner ute, har dock inte vart ute än fastän klockan är mycket, suck. Men det är så skönt på lediga dagar att lata sig i morgonrock till 12.
Får se vad jag hittar på idag. Lite sugen på att ligga på stranden i en timme eller så. Fast det kanske blåser lite kallt där vid havet. Måste städa lägenheten, har inte gjort det på 2 veckor nu typ, ser katastrofalt ut. Måste tvätta mina arbetskläder så jag slipper paniktvätta dom söndagkväll.
Jag hade också tänkt testa att ta bussarna till ikea och tillbaka, så att jag vänjer mig, kan ju inte räkna med att Brandon kan köra mig dit jämt. Vi har också pratat om att det är dags för mig att börja övningsköra, vi kanske ta en sväng på en parkering på söndag. Så himla mycket som man vill ha gjort, men sen i slutändan hinns inte allt med. Synd att hela dagen igår gick bort pga sjukdom.

jaja, dags att hoppa ur morgonrocken antar jag.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: syrran

Hoppas det går bra med bussarna så att du inte hamnar i Alaska eller så. Och krya på dig!

2011-02-12 @ 07:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0