En mysig "Anna-kväll"


Edward Sharpe and The Magnetic Zeros - 40 day dream (live)
Klicka på länk!
http://www.youtube.com/watch?v=h0RQnGhxZzg


Jag är själv hemma just nu, vilket jag faktiskt tycker är vääldigt mysigt. Jag gör mina saker, på mitt sätt, hur jag vill, när jag vill. Alltså, det kan jag ju göra annars också, men det ger en slags frihet att bara vara för sig själv ibland, speciellt då man lever så tight in på med varandra som jag och Brandon gör. Fast en kväll här hemma själv räcker, sen får han gärna sällskapa igen. Men det har alltid vart så för mig, egentid är något jag prioriterar jättemycket och jag behöver det ibland, det är viktigt att kunna uppskatta tid med sig själv.
Såå, ikväll lyssnar jag på typisk glad "anna-musik", läser tidningarna mamma skickade på Alla hjärtans dag, har precis ätit upp chokladbollarna jag gjorde (fast bara en halvsats, gör jag en hel sats äter jag upp alltihop och sen vill jag spy på mig själv och tänka på hur dumt det var och hur ont i magen jag fått, därav halvsats). ligger med benen utsträckta över soffan. Vår katt Mozart ligger platt som en pannkaka på golvet, förmodligen nöjd och hög på prozac, den dagliga dosen. Livet leker. Eller ja. Jag är trött efter jobbdagen och är allmänt lat just nu, tror förkylingen fortfarande segar inombords, försvinn försvinn!
Hur som helst. Nu ska jag återgå till min kväll på mitt sätt.
Och Hey, glöm inte att lyssna på låten jag länkat till i början av inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0