En lång lång resa för att jag skulle få hjärtan på posten

Gissa om jag blev glad att hitta ett paket i brevlådan från mamma och pappa efter jobbet!
Det gav min Alla hjärtans dag en rejäl guldkant! Jag och Brandon gick och åt sushi på ett japanskt ställe ikväll för vi bara orkade inte laga kvällsmat. Och nu har jag precis gluffsat i mig massa godis och chokladhjärtan mamma och pappa skickat. Tidningarna sparar jag till senare.
TACK MAMMA OCH PAPPA, NI ÄR ALLDELES FÖR SNÄLLA!!!!!!
Nu måste jag gå och lägga mig för annars somnar jag på soffan igen, fick nyss "dra" ut kontaktlinserna ur mina ögon, blir så när man somnar med dom, inte kul. Jobb imorgon, fast slutar tidigt, 16.30, så det känns skönt. Ledig onsdag..skype mamma pappa?

Godnatt!


Kuvertet mamma och pappa oftast skickar i har alltid lyckas få små hål
i sig, så "fodringen" ramlar ut, så man ser alltid ett litet spår efter mig från
brevlådan till vår lägenhet då jag fått post från Sverige, haha!


Dessa chokladhjärtan har rest en lång väg för att kunna ätas av mig.
Man kan se tydliga spår av detta, men det är det som är så fint. Jag vill ha 
en ihopknölad chokladask för det visar att det minsann var blod, svett och tårar, eller nåt.
Nästa gång jag ska ge nån en chokladask ska jag nog hoppa och stampa på den lite innan
så ska jag komma på en historia om hur jag fightade med pirater för att kunna komma och ge den till
personen som skulle få den.


Tidningar och plockgodis! Kan meddela att allt godis är uppätet och min mage¨
gör svinont haha, men gött var det! 

Godnatt igen, förresten, amazing att jag kan vara trött efter allt det sockret.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0