2nd st Long Beach, Palos Verdes, Redondo Beach, Bowling



På väg mot 2nd street här i Long Beach.


På 2nd street satt vi och fikade på italienskt fik medans regnet ösade ner
utanför. När det blev uppehåll köpte jag lite godis i godisaffären.
Rebecka var nöjd över att få smaka utav mitt godis.


Vi var påväg mot Redondo Beach, stannade till vid utsiktplats i Palos Verdes som är
precis innan Redondo.


Älskar denna bild på Rebecka! Vissa "blund-kort" ´kan vara trista och fula, men det här
kortet är ett härligt naturligt blundkort.


Nu lämnar vi Palos Verdes och drar vidare mot Redondo Beach.


På Redondo Beach, ett av mina favvoställen i LA, synd att det är så
förbaskat dyrt att bo där bara..


Underbart!


Rebecka!


Jag älskar piren i Redondo Beach!


Pelikanerna hänger medan vi äter och dricker på Kincaids Happy Hour på piren.


Sedan drog vi och Brandons vänner och bowlade. Rebecka var grym
medans jag var mindre grym. Men ibland är jag också duktig, bara så ni vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0