The Help

Ska traska iväg till videoaffären nu och hyra filmen The Help. Läste precis ut boken och oj va bra den va! Min kära moster Karin skickade ju den boken tidigare i höst men jag började inte läsa den förräns för två veckor sedan.
Obs; glömde ju, boken Niceville är det ju den svenska versionen heter, här i USA heter den the Help likaså filmen.
Hur som helst, hyrvideo-butiken som vi bor bredvid får in den på dvd idag. Mannen i butiken skrev upp mitt namn och nummer för att reservera en åt mig, han sa en timme och det har nu gått en timme så nu blir det hyra film!
Tror Emma Stone passar utmärkt som Skeeter!

Hade tänkt gå till postkontoret på 2nd st idag och skicka en sista julklapp till Sverige, men kan ju inte göra det förräns imorgon nu pga något jag ännu inte fått själv på posten, host host, hemlis hemlis, kan ju inte avslöja vad :)
Ute ligger temeraturen på cirka 16-17 grader på dagen men kvällstid är det så lågt som 5 grader vilket är rekordkallt här i södra Kalifornien. Brr brr!

hej så länge! Ps; kanske lägger upp nån video från Isabella och Joaquins födelsedagskalas i lördags, typ när dom slår pinatas med godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0