Taco tuesday!

Lagade tacos till middag ikväll, mums mums!


Yellow corn tortillas, köttfärs, black beans, guacemole med koriander och lime,
majs och körsbärstomater och så lite riven ost. Var rätt så mätt efteråt..

Blev inget julgodis-bak idag, hann inte riktigt med då jag höll på o tvätta och städade och sånt här hemma.
Jag är dock ledig fredag så ska baka julgodis då! Egentligen skulle jag och Brandon till nöjesfältet Knottsberrys farm på fredag, han gav mig biljetter dit som födelsedagspresent, men han är tvungen att jobba nu på fredag så vi får väl ta det efter jul helt enkelt.

Nu är Brandon på hans älskade "car meeting". Dvs viss dag i veckan samlas en bunt med bil-tokar vid en parkeringsplats och snackar om bilar i timmar. Brandon har försökt få med mig några gånger men jag VILL INTE ahaha, ska man stå där ute där det är kallt och jävligt och prata bilar i timmar, nej tack.
Jag har precis tagit en dusch och ska nu sätta på en mysig film och "bara vara" som mamma brukar säga.
Imorgon och torsdag är det jobb som gäller. Känns alltid lite segt kvällen innan men sen när jag väl är där går det ganska fort och är helt ok. Måste köpa knäckformar imorgon på Ikea, glöm inte det nu Anna, glöm ej glöm ej!

Nu är det morgon i Sverige så God morgon på er och missa inte adventskalendern!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0