TACK!

Tack kära släkt och familj för jättefina presenter och kort! Som vanligt fick jag alldeles för mycket, mer än jag förtjänar :)
Nästa år är jag förmodligen hemma i Sverige på födelsedagen, det har jag minsann inte vart sedan jag fyllde 18 år.

Håller på och juldekorerar lägenheten lite. Eller ja, vardagsrummet iaf. Inte så mycket plats för dekoration i sovrum eller kök..
Det kommer vara tack vare juldekorationen som jag får julkänslor..för jag tycker inte att man kan få det här i södra Kalifornien annars. Eller, jo, går man till shoppingcentret får man det. Och Starbucks funkar också, speciellt med en chai latte!

Nu ska jag fortsätta julpysslet. Visar bilder senare!
Ikväll ska vi hem till Brandons familj och äta middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0