Sjuk

Det var en mardröm att vara på jobbet till 5 igår då jag kände mig sjuk. Kom hem och frös, fastän det var typ 30 grader i lägenheten, o jag hade 2 plädar på över kläderna. Så låg mest i soffan hela kvällen och hade feber och halsont. Lite trist.
Känner mig fortfarande sjuk idag, men tror att febern är borta iaf.
Nu ska jag se på Harry Potter, den femte filmen. Har nämligen under några veckor börjat se alla Harry potter filmer från början, eftersom den första kom ut när ja var typ 11, dvs för 12 år sedan. Så, jag ville uppdatera lite innan jag ser de nya filmerna. Jag har sett 1-4 förut, fastän jag hyrde dom nyligen med för jag ej mindes. Min från och med den 5e filmen och framåt har jag inte sett alls förut så det blir mys!

Ha en bra dag! Lägger upp lite bilder på mina julklappar senare, så då har väl ni hunnit lägga er kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0