Pics from my BlackBerry

Idag har det regnat som bara den och gör fortfarande. Lite mindre regn nu dock så jag ska sätta på mig lite kläder och ta bussen till en affär och köpa julklapp till Brandons småsyskon Isabella o Joaquin. Har sett ett Star wars rymdskepp som är radiostyrd, det tror jag och Brandon skulle passa honom. Isabella ska nog få ett stort pack med pärlor och "göra-egna-halsband"-tillbehör, hon är väldigt inne på just det nu.

Sedan ska jag köpa lite ingredienser för julgodis-bak, lika bra att få det gjort för det är bara idag och imorgon, fredag och tordag nästa vecka jag är ledig innan jul och det är aldrig kul att stressa med julbak bara för att.

Ha en bra dag! Opps, har inte sett julkalendern idag än, får bli det innan jag tar bussen :)








En morgon utanför vår byggnad. Så fint med katten i fönstret med.
Ps; så lätt är det att hitta lägenhet här i LA, finns massor av sådana skyltar
utanför lägenhetsbyggnader så ringer man bara och säger att man är intresserad.
Har hört att det inte riktigttt blir så lätt när vi flyttar till Sverige hehe.


Många hemlösa katter bor i en buske vid strandpromenaden. Blir så ledsen
varje gång jag ser dom, önskar att de kunde få sig ett hem till jul.


Jag väntar på bussen skulle jag tro.


Himlen var så fin i fredags då jag slutade jobbet vid 5tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0