God natt!

Har haft en intensiv julhelg men bra! Igår kväll var vi hos Brandons morföräldrar till klockan 1 på natten så vi kom inte hem till Long beach förräns runt halv 2-2.
Sedan imorse fick vi ställa klockan på 07.00 för att åka härifrån runt 07.30 till Redondo Beach dit vi anlände runt 8, det var precis i sista stund vi hann innan Brandons småsyskon börjat öppna alla paket. Inte våra paket alltså, men man vill ju vara med från början! Sedan hade vi alla pannkaks-med sirap-frukost och äggröra o bacon.
På eftermiddagen kom Brandons styvpappas släkt och vi åt en massa mat och umgicks. Mina deviled eggs vart populära då det vara fanns 2 kvar efter middagen. Köttbullarna fick jag också beröm för, speciellt av Brandon haha! Även julgodiset jag tog med. Svensk jul-succe' alltså!¨
Fick en massa fina presenter men det får jag visa er imorgon eller tisdag. Ska sova om en stund. Jobb imorgon.,men är dock ledig tisdag, skönt!
Brandons syster Jaqcui ska åka till Finland på lördag och vara borta i ca 6 månader då hon ska plugga i Finland på en svensk skola i 4 månader, sedan backpacka 2 månader i Skandinavien. Hon gillar att jag är svensk :)
Så vi ska nog alla ha en liten avskedsmiddag på fredag. Kommer sakna henne, men kul att vi kommer att hinna ses i Sverige i vår!

Natti natti!

Och tack mamma och pappa igen för alla fina julklappar ni skickat, ni skämmer bort mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0