Fredag


Skypade med min syrra för en stund sedan, alltid lika mysigt! Åt frukost med "kalender-ljuset" tänt.
Funderar på att ta bussen till shoppingcentret idag, nu när jag har lite cash att spendera. Vil ju gärna hitta ett par svarta ballerinaskor. Och ett par snygga jeans. Och en snygg topp. Eller klänning. Mitt favvocenter ligger dock 2 bussar härifrån, känns lite segt. Får se vad det blir.


Bröd från Ikea. Alla klagar på att de slutat sälja de riktiga svenska produkterna,
och ja, visst är det synd. Men jag tycker att Ikeas varor som försöker likna de svenska
produkterna ändå är helt ok. Bättre än inget ju!


Istället för tårta igår hade de köpt cupcakes istället, mums!



Såhär ser Isabella och Joaquins rum ut förresten, älskar deras barnrum,
så mysigt att sitta där inne och läsa dom en godnattsaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0