Bilder från julhelgen



När vi lämnade Long Beach på Christmas Eve var det solnedgång runt 17tiden.




Jag och Isabella hemma hos deras mormor och morfar i Silverlake.


Isabella ville ta ett kort på mig och Jaqcui.


Den mexikanska traditionen är att öppna julklapparna vid midnatt, men vi började vid halv elva
istället, alla vart lite trötta på att vänta haha!


Söt julpåse!


Joaquin och Isabella öppnar en present från mig och B. Dvdn Matilda. En av mina favvofilmer
när jag var barn.


Många paket.


Christmas day. Hemma hos Brandons familj kl 8 på morgon.


Alla satt i pyjamas.


Barnen var vääldigt ivriga!


Jaqcui fick många mössor inför sin Finlands-resa.


Brandon var på glatt humör. Håller om sin syster och hennes lille baby Nathan inne i magen.


Sedan lekte Brandon med sina småsyskon och alla deras nya leksaker hela dagen.


Julmysigt.


Isabella fick en rosa plastkamera som hon tog kort med hela kvällen.


Paketöppning med Brandons styvpappas släkt på kvällen av Christmas Day.


Brandon lekte med sin lillebror ända tills vi åkte hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0