ZzzZzzzz

Ska snart till jobbet. 6e dagen på raken idag. Vart lite ändring med schema pga min arbetskollega som ska till östkusten denna vecka. Jag såg genast en öppning av extratimmar så jag är nog bara ledig imorgon och sen jobbar jag 5-6 dagar igen. Eller så kommer min chef be mig att jobba imorgon igen för annars har dom ingen greeter då.
Jag är supertrött, hade svårt att sova inatt. Sedan så slutade jag inte jobbet förräns 8 igår heller. När jag kom hem runt halv 9, Brandon hämtade mig, tvingade jag honom att se en hajfilm med mig. Kan inte hjälpa det, men det är såååå spännande med filmer då folk är fast i havet och det finns hajar omkring..oh boy! För att inte tala om filmer med krokodiler då :)

Inte så mycket mer har hänt, har som sagt bara jobbat det senaste.
Brandons mormor verkar må bättre på sjukhuset iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0