Tack

Tack kära syster för ´tycka-synd-pepp och tack moster för det jätteroliga motionstipset, tror jag hänger i soffan ett tag till haha! Nej men du har rätt. Jag tror att mitt största motstånd är värmen och solen. När jag kommer hem med bussen så står solen fortfarande högt på himlen och det är inte förräns 1-2 timmar senare som solen har gått ner och vädret är perfekt för en powerwalk. Och under dom 2 timmarna har jag hunnit hitta den bekvämma soffan och slängt upp fötterna och njutit av att äntligen få sitta ner efter en hel dag av att stå upp på jobbet. Och när de 2 timmarna har gått, känns det segt att slänga på löparskorna och dra ut. MEN, jag jobbar på det. Min motivation finns där, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0