sorry

Haha oj här var det dåligt med uppdatering. Men inte jättemycket har hänt direkt. I fredags firade vi Brandons syrra som fyllde 24 år, först åt vi mat på en restaurante i redondo beach som hette tapas and wine. Sedan åkte jag o brandon med hans syster till en bar i torrance och jag hade två drinkar med henne och hennes vänner. Brandon drack en light beer eftersom han körde. Ja, i USA kan man typ dricka en drink o ej råka illa ut om man kör. Dumt tycker jag.
Jobbade hela helgen och det var görmycket att göra. Katalogen kom ju ut förra veckan så många ville komma och se nyheterna på ikea.e
Igår var jag ledig. Latade mig mest. Låg på stranden i 1.5 timme och hör och häpna. Jag ligger och halvsover med musik i öronen på stranden. Helt plötsligt känner jag att nån står och puttar på mina fötter så jag öppnar ögonen, lite halvt panikslagen. En typ 14årig kille står där och tittar ner på mig och säger "Working on your tan huh? Jag stirrar upp och mumlar "Yeah..". Han frågar "Are u from around here?" Då tänkte jag att före att bli av med honom är nog detta bästa svaret "yes. Im living here with my husband..". Killen ger sig inte och  frågar vad mitt namn är. Då hade jag tappat tålamodet och sa att jag ville vara ifred. Och så sprang killen tillbaka till sina vänner med cyklar nedanför stranden.
8 years too late buddy!
VEM går fram till en som ligger på stranden i solen och halvsover med hög musik i öronen på det sättet? Det är en annan sak om en volleyboll kommer flygandes som på film och en snygg man i ens egen åldersklass dyker upp..yeez.

Jobbade idag. Jobbar imorgon. Ledig torsdag och fredag.
Nu kanske ni fattar varför jag inte bloggat så mycket, inget spännande som sagt.
Lägger upp lite bilder snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0