Nya brills och bralls

Där fick jag till det va? I rubriken. Tog bussen till shoppingcentret igår till sist och jag köpte ett par svarta jeans-leggins(har letat efter svarta byxor/jeans länge nu men hittar aldrig några, så detta får duga tills vidare) på Hm för 13 dollar och ett par solglasögon på Urban Outfitersför 14dollar.
Hade velat prova lite mer kläder och så, men jag måste ha ätit något konstigt innan jag tog bussen igår för min mage svullnade upp som en ballong lagom till då jag anlände till shoppingcentret och det såg ut som att jag va 8 månaders gravid för att inte tala om hur ont det gjorde. Surt.
Oh well. Måste dock säga att jag förälskade mig i alla nya höstkläder Hm hade. Åhhh! Jag har fått 30-33 timmars veckor på jobbet nu i augusti så något ska jag väl kunna unna mig då lönen kommer. Vill ha ett par snygga 5ficksjeans. Och en snygg svart tröja. Och snygga stövlar. Och en jacka. Och..och..och..haha, jäkla kaliforniska sol, jag vill klä mig varmt i snygga höstkläder!


Man kan inte riktigt se på bilden att det är en matt brun färg, men det är det iaf.
Tyckte dom va mycket snygga och kändes kul till hösten. Alltså, blir ju inte direkt
höstrusk-väder här, så man får improvisera lite.


Bilden blev helt vit, så jag la till en gul färg för att göra den lite mer..hm..höstigt?


Svarta jeggins. Har en tedens att inte bli snygg på kort.


Jag vet inte om det bara är i Kalifornien eller alla stater men här har dom iaf bestämt sig för
att sluta ge bort plastpåsar och istället ta betalt 10 cent för papperspåsar i mataffärerna.
Även på Urban Outfiters. Eller ja, fick påsen gratis, men den va iaf ej av plast. Den var av tyg. Åhh..jag som
är så svag för snygga påsar i affärer, lycka! Alltså, påsen är snyggare i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0