Morgonlyx

Eller alltså, lyx är det väl inte, men däremot praktiskt och tidsparande.
Jag förberedde kaffebryggaren igår kväll innan jag gick och la mig. Så imorse när jag vakna och var påväg in mot badrummet, tryckte jag bara på start-knappen på kaffebryggaren och kaffedoft började spridas i lägenheten. Sparade säkert 7 minuter på detta, tro det eller ej. Kändes som att någon annan bryggt kaffe åt mig denna morgon, så lite lyxigt var det nog allt. Man kan tillochmed ställa in en tid på vår kaffebryggare så att den startar automatiskt. Lite fööör high tech för mig, men kanske ska göra det imorgon eftersom jag börjar lote tidigare då, ställa kaffebryggaren lite innan alarmklockan så att jag kan vakna och känna doften av kaffe. Yay!

Nu ska jag borsta tänderna och sen åka till jobbet. Har 6dagars-jobbvecka framför mig nu. Oh boy. Är redan trött.


Har ju precis beställt över hundra bilder från tiden då vi bodde i London,så
min dator är full av Londonbilder nu i olika mappar. Denna bild är från
när jag sitter i ett fönster på hostel nummer 2. Gillar den. Älskar fönsterbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0