Hittat ny frissa

Hade inte vart hos frisören och klippt mig sen i julas typ. Illa illa. Men idag gjorde jag nåt åt saken och det blev BRA! Jag gick in på Yelp.com (tips till er som ska resa i USA och vill ha tips på bra ställen, många skriver om sina åsikter om affärer, restauranger och hotell osv) och hittade en frisörsalong med många stjärnor, dvs många människor som skrivit bra om stället. Och den frisörsalongen ligger tvärs över gatan. Så jag gick dit och frågade om de hade tid. Det hade dom direkt. Och dom hade ett erbjudande idag, att en speciell balsamextract som gör håret silkeslent var inkluderat i klippningen för 30 dollar. Tydligen i vanliga fall kostar det 40 dollar att klippa sig där, inte fy skam det heller.
Hon toppade mitt hår perfekt mycket och så spenderade hon jättelång tid med att föna ut håret rakt fast med volym och så. Mitt hår är jättelent nu. Och så doftar det gott :)
Dit ska jag gå igen.



 
Solljuset gör att håret ser mycket ljusare ut än vad det egentligen är. Mitt översta hår är
solblekt men under är det ganska brunt.



Kommentarer
Postat av: syrran

JÄTTEFINT!!!!!

2011-08-12 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0