Day off

Eller ja, det var iförrgår och igår som jag var ledig. Spenderade båda dagarna på stranden i en timme eller två, mer än så orkar jag inte och det vore inte så snällt mot huden eller. Igår var det dock mitt favvoväder för att ligga på stranden o sola. En molnig veckodag i LA. Jag hade hela stranden för mig själv. Luften var varm och jag kunde ligga och njuta i det fina vädret vid havet UTAN att få solen i ögonen, man vill ju inte ligga med solglasögonen på.
Och jag lovar, solen tar fastän molnen skymmer den. Låg och läste tidningar, lyssnade på musik och klunka vatten, dricker 2 liter per dag lätt. De flesta dricker inte kranvattnet här fastän man kan. Så oftast har vi massa flaskor med vatten i kylen och jag lovar, har man färdiga kalla flaskor med vatten i kylen så dricker man mer än om man inte haft flaskorna fyllda.

 
 
Tittade ut över havet. Jag vill också ha en båt att ta ut sådär.




En glass hade suttit fint också. Får bli nästa gång.


Nästan hela stranden för mig själv.


Queen Mary långt där borta.


Jag får som vanligt en bunt med fräknar istället för brun fin bränna.




Kommentarer
Postat av: syrran

Mycket finare med fräknar!

2011-08-04 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0