Day off


Nöjd med min lediga dag. Den enda lediga dagen jag har denna vecka eftersom jag täcker för min arbetskollegas skift han missar när han är borta en dag. Dvs 40timmars vecka för mig. Behöver pengarna.
Jo, jag är alltså nöjd med min lediga dag. Har städat, tvättat, vart och hämtat bilder jag framkallat och dit passade jag på att powerwalka och hem med förståss. Tagit en lång dusch, lagat fisk med ris och svarta böner a'la kubansk stil.
Jag tror att jag fick så mycket gjort eftersom jag nog kände att detta är min enda lediga dag och jag måste hinna med allt.
Eller, såå värst mycket kanske jag inte fick gjort, men jag fick gjort det jag tänkt iaf. Känns så himla bra när lägenheten är städad.

Förresten så är jag klar med presenterna till Brandons födelsedag nästa torsdag. Fast han har redan sett vad han ska få eftersom jag tvingade honom att prova kläderna så att jag visste om jag var tvungen att byta eller ej, hittade dom nämligen på nedsatt pris. Men han lovade att glömma bort vad han ska få så att det blir en överraskning nästa vecka. Yeah right...


Brandon ska få denna hoodtröja. Ett skatemärke han gillar. Smsade denna
bild till han och fråga om han gilla den. Han tycker i vanliga fall inte om
stora tryck på tröjor men denna va bra. Sen så ska han få ett par svartgråa-shorts
av märket Dickies, som måååånga amerikaner använder. Om man säger så.



Detta födelsedagskort har han dock inte sett ännu. Tycker det är så roligt.
Han har fått för sig att han sett ett grått hårstrå och är mycket känslig angående det,
så detta kort var liksom helt enkelt perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0