Weekend

Nu är snart helgen slut här också och jag har jobb imorgon bitti.
Har vart en intensiv ledig helg med blandade händelser.
Jag och Brandon hade en lyckad dag på bilracet, jag filmade lite och tog några kort, men dom får ni se i veckan istället. Vi promenarade utmed havet både dit och hem och det var så himla fint väder och speciellt vackert på vägen hem, i solnedgång, vardagslyx!
Fick också dåliga besked i helgen, en anhörig i Brandons familj avled, känns tungt, men åldern hann ikapp.
Idag har vi umgåtts med B's familj och på kvällen gick vi alla ut och åt i Downtown LA.

Nu ska jag och Brandon titta på nån film på Netflix. Sedan sova.
Förresten så oroar vi oss för våran katt. Han har haft problem med att kissa i hans kattlåda de senaste dagarna vilket ju såklart resulterat på mindre trevliga ställen. Men när vi kom hem ikväll hittade vi honom vilandes i kattlådan, han såg så ledsen ut. Vi såg såklart till att han gick ur lådan och nu ligger han på en matta i sovrummet och ibland då och då tjuter han iväg ett konstigt ljud. Det gör så ont att inte veta hur man kan hjälpa och förstå sin lilla katt. Får nog ringa doktorn i veckan.


På promenad hemåt utmed havet efter bilracet, kändes skönt att bara gå en sväng på stranden
och se ut över havet efter de tunga beskedet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0