Uppe med tuppen

Eller snarare med en grannes utekatt. Den katten har världens konstigaste mjau och det är väldigt högt.
Vakande halv åtta av väckarklockan, inte kul..Men måste ta bussen från downtown 8.35 för att åka till jobbet. Men det är alltbra surt att behöva gå upp så tidigt när jag börjar klockan 10.
Har hjärt o lung-träning idag mellan 13-17.00, så skönt att få ta en liten paus i allt "välkomnande".

Inget nytt annars. Jo förresten. Brandons alarm på mobilen är skithög och det är typ en Megadeth-låt, ja ni hör, bara namnet..efter 10 minuter av alarmet fick jag gå in och rycka liv i honom, hur kan man inte vakna av heavy metal på morgonen? Vääldigt irriterande för mig iaf som satt här i lugn och ro och åt frukost..

Nu måste jag borsta tänderna och ta på mig jobbkläderna!
Ciao



En härlig försommarbild innan studenten 2007. Mina vänner och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0