Up from Below

Har precis ätit, lagade pasta med räkor och morötter osånt, blev riktigt gött. Sallad med avokdo och päron också.
Maten i personalrummet på jobbet var inte så god idag, så jag var riktigt hungrig då jag kom hem runt 5. Tur att Brandon kunde både skjutsa och hämta på jobbet, helgslyx!
Sitter och lyssnar på en skiva med Edward Sharpe and the Magnetic zeros, ja i cdspelaren, köpte skivan efter att min vän Rebecka tipsade mig om dom när hon var här.
Nu ska jag och Brandon försöka oss på att "enrolla" i "benefitsen" som mitt jobb erbjuder, så som sjukförsäkring osv, ni vet sånt som är svindyrt i USA och det verkligen suger om man inte har i USA. En berättade för mig att hennes son låg på sjukhus i 2 veckor och att hon fick en räkning på 150 000 dollar, för försäkringsbolaget ansåg att det var hans eget fel att han låg på sjukhus. Helt sjukt ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0