Today


Idag har jag...


Legat och solat på stranden i 26 gradigt väder.


Fast bara i 2 timmar, sen så blev jag rastlös. Havet är så kallt så jag
kan inte direkt ligga där och flyta heller.


Tog bussen till en av mina favoritaffärer World Market. Kan spendera
timmar där inne, älskar deras få möbler de har med. Åh. Köpte riktigt
grovt bröd där idag, kul att de har mat från olika ställen i världen.
I USA kan man inte riktigt hitta såntdär jättegrovt bröd som de har i typ
Danmark oså, så blev så glad när jag hittade det här.


Saknat våran lilla baby. Vårt enda hopp om att få honom tillbaka verkar
vara att involvera en advokat..inte så kul direkt. Allt känns ganska så hopplöst..

Imorgon jobb, fredag jobb, lördag jobb. Söndag ledig och då kanske vi ska till nöjesfältet Six flags, hoppas hoppas, jag känner att jag måste få göra något kul efter förra veckans tråkigheter. Bergodalbana och spela på hjul är så lockande just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0