Tjo!

Igår var det PANGväder minsann! När Brandon kom hem ifrån jobbet, bestämde vi oss för att gå och ta en öl på en uteserving, en irländsk pub några gator från oss. Jag gick i klänning. Barbent och kortärmat klockan 19.30 på kvällen och det var varmt och behagligt. Det ni! Underbart kvällsväder! Idag när jag gick till bussen efter jobbet idag var det också varmt och skönt, fast aningen blåsigare. När jag bytte buss i Downtown long beach var det perfekt väder för jeans och tunn skjorta, tillochmed kortärmar, fast som sagt, lite lite kallare än igår.
På bussen hemifrån jobbet var det dock görkallt, AC'n måste ha vart på max alltså, herregud jag satt och huttrade.
Sitter hemma nu och njuter av att få just sitta ner , står ju upp hela dagen på jobbet! Har lyckats göra min förkylning värre nu med, sitter och nyser och snorar som aldrig förr, fast det måste ju ha berott på den kalla bussen.

Ikväll ska vi bara vara hemma. Brandon skulle köpa pizza och hyra film påväg hemifrån jobbet. Gött!


En annan bar vi gick till en annan gång, haha, hittade denna i mobilen
och tänkte att inlägget blir ju roligare med bil
d, fastän bilden är suddig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0