Snark!

Jag har vart så enormt trött idag och då sov jag t.om. 7 timmar inatt.
Somnade till hela tiden på bussen till jobbet imorse. Värsta somna-vakna-ryck liksom. Vaknade som tur var innan mitt stopp.
Innan jobbet gick jag in till Starbucks och köpte en dubbelespresso och svepte den. Jag hade liksom panik att herregud, jag kan inte hålla ögonen öppna, trodde seriöst att jag inte skulle klara av att stå på jobbet.
Gick dock bra.
På väg hem ifrån jobbet samma sak, somnade på bussen och vaknade till precis ett stopp innan mitt eget, rena rama turen alltså. När jag kom hem nu ikväll runt halv 7 (slutade 5) tänkte jag först att jag skulle ut på promenad och sen hem och laga mat, men nej, jag bara slocknade direkt. Eller somnade inte, men bara satt ner och orkade inget.
Jag är fortfarande trött och sömnig, får nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Himla skönt att vara ledig imorgon iaf.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0