Shöppat!


Hittade ett par jobb/powerwalk-skor idag. Tog bussen till ett shoppingcenter på förmiddagen.
Fick jättebra hjälp i affären. Eller det var snällt av mannen som fick springa fram och tillbaka med nya skor och storlekar. Tror han fick hjälpa mig i ungefär 45 minuter innan jag var nöjd. Jag är JÄTTEPETIG med skor. Sätter jag ner foten i skon och nånting, lilla minsta, känns fel, då är det ett BIG NO.
Måste kännas 100 procent bekämt. Hittade ett par Nike-skor som kändes bra tillsist. Kostade totalt 68 dollar. Dollarn låg på 6.08 svenska kr idag. Så priset var det inget fel på iaf!
Köpte ett par jeansshorts på Forever21 för 15 dollar också. That's it, känner mig ganska nöjd att jag bara köpte vad jag verkligen hade tänkt köpa och inget mer. Avslutade shoppingrundan på Target och köpte mjölk, smör, fisk och grönsaker, sedan tog jag bussen hem igen.

Har precis ätit fisk med dill och smält smör i ugn med kokt potatis, till det lite grillade zuccinis och lök.








Det var tungt att konka på alla påsar till bussen, speciellt mjölken..


Här satt jag och väntade på bussen. Breda vägar här i LA.


Såhär ser ett busstopp ut. Inte alltför mycket tid-info om man säger så.


Kan ju visa vad jag köpte förra veckan också..

 
Fick ju en liten slant i påskägget av mamma o pappa, så jag köpte ett
par bekväma sandaler på ROSS för 23 dollar.


Visade ju lite av denna förut. Det var klänningen jag hade på begravningen.
Kostade 10 dollar på ROSS. Jätteskön klänning att ha nu i sommar med.

Hade store-credit på Secondhand-affären så jag fick ett par svarta
boots och ett par solbrillor för några kläder jag bytte ut mot store-credit
i höstas, bra affär!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0