Saturday

Idag var det en del att göra på jobbet, dvs många kunder att hälsa på och hjälpa dom hita i affären. Bra, för det gjorde att tiden gick fort! Imorgon jobbar jag 12.30 - 19.00, så det innebär sovmorgon för mig imorgon, nice!
Iofs gillar jag bättre att börja tidigare och sluta tidigare, men jag och den andra greeter'n har varannan helg med tidigare-senare tider.
Nästa helg är jag ledig däremot! Det ni. Lediga helger har jag inte vart bortskämd med sedan jag började jobba här i USA, först på motel och sen ikea.
Nästa helg är det ett världskänt bilrace här i Long Beach, kallas för Grand Prix. Brandon har pratat om detta race i flera månader nu, han är som ett barn på julafton. Detta året ställer Audi-teamet upp igen vilket är Brandons favoriter. Jag vill gärna gå med honom iaf en av dagarna och se, alltid spännande! Får se om han får en bra lön och kanske kan bjuda med sin lilla fru. Jag är ganska cash poor denna månad, har fått mindre timmar i april eftersom det tydligen är en "slow month" för affärerna, eller iaf ikea.

Oh my...Brandon sitter här bredvid och pratar om ett annat bilrace som ska gå live på teve ikväll, tydligen i Malaysia eller nåt, börjar mitt i natten, halv 3..näää vet du va, så intresserad är jag inte av bilar, jag gifte mig med en riktig bilnörd. Brandon sitter och mumlar för sig själv "oh no, i have to stay up to 2.30 am to watch the race, i have to do it" och så kollar han på Mozart för samtycke.

Nu ska jag fortsätta att äta Lindht-chokladen jag köpte på rea idag. Mumsigt och gott!

ps: mamma, syster...kom på att jag ju kan skypa imorgon bitti innan jobbet om ni har lust, smsa eller maila så snart som möjligt så jag vet om ni kan. Nån av er iaf. Jag ska sätta alarmklockan på 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0