Osympatiska människa

Jag och Brandon ringde doktorn idag för vi ville veta om katten klarat sig under natten. Doktorn vägrar att svara på om Mozart lever eller ej och begär oss att komma in och betala 500 dollar för att han spenderade så mycket tid med att ta hand om katten igår, fastän vi sagt att vi ej har pengar och därmed fått "ge upp" våran katt.
Allt vi ville veta var om vår älskade lilla katt lever...vi är så besvikna på den doktorn, han har iofs alltid gett oss attityd och det är lätt att se att han ej tycker om oss. Men varje gång Mozart har vart underlig har vi alltid tagit in honom till deras klinik, sett till att han fått spruta han behövt, betalat för det. Vi har vart där jätteofta och ALLTID betalat för vår katt. Och så har doktorn mage att skälla ut Brandon i telefon och säga en massa skit och han sa även att om jag inte fått pengar för vad jag gjorde igår hade jag bara avlivat katten.
Brandon pratade nyss med sin mamma som är advokat och frågade om de kan göra såhär. Hon tycker vi ska ringa Djurens rätt och se vad de säger. Vi bara känner oss orättvist behandlade just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0