Okidoki

Så. Nu har jag "enrollat" i ikea's benefits-program. Kommer att kosta mig cirka 45 dollar i månaden.
Just nu betalar mamma och pappa min sjukförsäkring och det är 160 dollar i månaden, så jaa...lite skillnad alltså.
Dessvärre visade det sig att om Brandon hade enrollat i benefitsen via mitt jobb, hade det inte blivit så billigt för honom ändå, cirka 160 dollar i månaden, så vi bestämde oss för, eller han bestämde sig för att ej enrolla i min benefit, utan han ska skaffa på egen hand, något lite billigare. Han känner att han just nu inte har råd med 160 dollar i månaden, han vill komma ikapp ekonmiskt (ska verkligen dock se till att han skaffar försäkring fort som attan) eftersom man såklart blir back efter att ha vart utan jobb.
Det var mest det jag ville berätta just nu.

Ledig imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0