Glad påsk

Glad påsk på er där hemma! Jag har nästan suttit och ätit påskmat med min familj. Mamma satte sin laptop på bordsänden när dom satt och åt, haha!
Nu är jag klädd och redo att gå på begravning, Brandons "step grandpa"'s. Hans fru vill ej att folk ska ha på sig svart, jag har dock en klänning som är lite svart, med många små vita blommor. Över en virkad beige-vit kofta. Svarta stövlar och en gul-blommig väska. Sen får folk tycka vad de vill. Röda naglar också.

Ang vår katt. Doktorn ringe äntligen oss. Han sa att Mozart är okej, att han går med på att vi får delbetala. Det är totalt 2000 dollar. 500 dollar i månaden vill han ha. Brandon tjänar dubbelt så mycket som jag, så han kommer betala det mesta. Men, för att få göra detta nu, ska vi ge doktorn 500 dollar idag, så får vi tillbaka katten. Precis innan en begravning ska såklart detta ske. Begravningen är kl 13.00. veterinären stänger idag kl 15.00

Wish us luck!


Inte något vidare kort kanske, webcam u know..
Brandon "Godkände" det, så jag antar att jag är ok för begravningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0