2 blocks away

Igår kväll upptäckte jag och Brandon en jättemysig bar-restaurang 2 minuters promenad från där vi bor.
Vi har åkt förbi det ställe så många gånger men först nu upptäckte vi det på riktigt.
Vi delade på olika rätter. Urgod stek med tunna tunna pomme frites som hade vitlök och ost på, sedan en rätt med tigerräkor i kokosnötmjölk, lime och lite heta kryddor. Sååå gott. Sedan beställde vi in TVÅ efterätter, eftersom vi inte kunde bestämma vilken vi skulle ha. Ena var chocolate chip cookies med hemmagjord vamiljglass emellan,ungefär som en ice cream sandwich och den endra var en slags friterad sak, kallas twinkie här, väldigt populär, jag kan nog jämföra det med friterad banan, iaf lika gott haha. Och så tog jag ett glas rött till detta.
Jag och Brandon beställer alltid in en rätt bara, för att dela, oftast är portionerna så stora, plus att man får testa på flera olika rätter på det sättet.
Hur som helst. Mysig kväll! Sedan drog vi hem och tittade på Dexter, guu va bra säsong 4 är!!! Men lite läskig också...



Stället vi var på igår, dålig mobilkamerakvalite jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0