Trött

Idagr har jag spenderat hela min lediga dag med att hänga i nya lägenheten och packa upp allt från alla kartonger, städa osv. Jag glömde bort att äta till och med dricka vatten, så vid 6tiden när Brandon kom från jobbet och hämtade mig höll jag på att svimma. Jag är sån ibland, att jag vill ha allt gjort på en gång, inga pauser, bara få allt gjort! Sedan lämnade vi Long beach och åke och tittade på en madrass jag hittade på nätet för 70 dollar vilket inte är alltför dyrt faktiskt. Ska betala för den imorgon. Åt middag hos Brandons familj och sa godnatt till hans småsyskon.

Nu sitter vi på blocket.se och jag visar Brandon Audi och Volkswagen bilar, det är typ det enda sättet för honom at vilja frivilligt lära sig svenska, så länge det handlar om bilar haha!

imorgon mer flytt och jobbsök!

Lovar att ta bilder när det är mer iordning, har ännu inte flyttat över de större möblerna än.
Fast jag känner mig lite sjuk just nu, min kropp gör ont och kag fryser och känner mig vek. Ska dricka en flaska vatten med emergen-c nu.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0