Sneak peek

Var och lämnade intresseansökan till lägenheten vi vill ha idag. Passade då på att ta lite bilder med mobilkameran, dvs dålig kvalite men bättre än inget, så, varsågoda och titta!


Vardagsrum-tvrum. Rummet är lite större än man ser på bilden.
Plus, en stor rymlig garderob till vänster.


Från vardagsrummet leder en hall till badrum, kök och sovrum.
Plus en garderob i hallen till höger.


Badrummet.

Härligt blått kakel på badkaret. Gult golv!

Litet "beauty-bord". Bra förvaring, stor spegel!


Det lilla lilla köket. Men visst är det charmigt?


Jag ääälskar golvet.


Sovrummet. Ser trist ut va? Men jag är faktiskt duktig med inredning
och lösningar, så detta rum kan så lätt bli fräscht och härligt! Också
en garderob till höger.

Lägenheten är fortfarande lite under renovering. Typ målar ny fräsch vit färg och städar fortfarande upp efter de som bodde där förut osv.
Tydligen får vi nog reda på imorgon om vi får lägenheten eller ej. Åh vad jag hoppas att vi får den! Älskar området den ligger i också.
Efter att vi lämnat intresseansökan gick vi och drack kaffe på världens mysigaste fik en gata ner. Det är ett bibliotek kombinerat med fik. Stora sköna fåtöljer. Bokhyllor fyllda med böcker överallt osv. Bra priser också!

Oh well, håll tummarna för oss. Om vi nu ej får den, är det bara att bita ihop och fortsätta vår jakt efter en annan lika bra lägenhet. Pust.

Nu ska jag storstäda vår nuvarande bostad, ser ut som hej kom och hjälp mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0