Onsdag

Sitter fortfarande i morgonrocken. Jag och Mozart har suttit och lyssnat på musik nu på morgonen.
Vi vet ännu inte om vi får lägenheten eller ej, jag har nästan ont i magen av att inte veta. Det vore så himla skönt att inte behöva leta mera efter ett boende, vill bara veta NU vart vi flyttar och så kan man börja fokusera på allt annat som måste vi måste ta tag i. Däremot skulle jag inte bli förvånad om någon annan får den. Jag räknar med det så jag slipper bli besviken efteråt, fast å andra sidan blir jag nog besviken i vilket fall ändå.

Jag har fortfarande en massa städning kvar här hemma. Igår hann jag skrubba badkaret men så sen ringde Brandons mamma och frågade om jag ville hänga med till Target, dvs en stor affär som har allt. Det islutade såklart med att jag fick ta hand om hennes barn, dvs Brandons nästan 4åriga småsyskon. Fast jag kunde se att Brandons mamma behövde hjälp, så det gjorde inget. De barnen är i bajs och kiss-stadiet nu. Alla heter antingen pee eller poo och det tycker dom är jättekul. Plus att de testar oss vuxnas tålamod hela tiden. Jag måste dock erkänna att jag överlistar barnen väldigt lätt, eftersom jag vet precis vad deras plan är. Hihi.

Ok, nu ska jag kika ut genom fönstret, någon karl står där ute och hamrar och jag vill hemskt gärna veta vad det är dom gör där ute!

Calexico är ett av mina favvoband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0