Mozart har bajsat på sig, eller?

Jag hade precis tittat färdigt på en film. Då hör jag ett oväsen i köket. Oväsendet började komma närmre vårt andra rum. Mozart kommer i all världnens fart kravlandes på sin rumpa, ja rumpa. Hans framben sticker upp på hans mage och svansen också. Ni vet hur hundar ibland kan göra, när de tar sig fram på rumpan?
Hur som helst. Jag blir livrädd och tror att han har brutit båda benen. Men då, precis när jag ska "rädda Mozart", ställer han sig upp vanligt och lämnar en liten klick bajs.
Mozart har numera utegångsförbud. Vi är mycket arga och upprörda. Måste dock erkänna att jag blev väldigt fashinerad av hans snabba taktik, han tog sig fram snabbt som en raket på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0